sydney airport naar hong kong /schiphol/ hoorn

9 oktober 2015 - Hoorn, Nederland

We vliegen vandaag weer naar huis terug de vakantie zit er weer .

Wat gaan die weken snel om . Maar als je terug kijkt waar we allemaal zijn geweest lijkt het ook weer lang geleden dat de vakantie begon in cairns.

Dit word dus ook het laatste reis verslag.

De vlucht naar Hong Kong verloopt vrij rustig wel wat turbulentie maar het valt wel mee, een vlucht is nooit geheel turbulentie vrij. de vlucht duurt ongeveer 8.45 uur

Dus een redelijke lange zit.

We zitten weer bij de nood uitgang dus we kunnen de benen lekker strekken en we kunnen gemakkelijk opstaan zonder last te hebben van de andere passagiers  .

In Hong Kong hebben we een overstap van ongeveer 3 uur dus we hoeven ons niet te haasten .

We kopen nog een flesje water en gaan rustig wachten tot we aan boord kunnen gaan

Ook deze vlucht verloopt zonder gekke dingen, we hebben wel het geluk dat de stoel naast ons vrij blijft ,de passagier is niet komen opdagen .

Dus hebben wat meer ruimte om te bewegen en het eten gaat wat gemakkelijker.

Na een vlucht van 11.30 uur komen we aan op Schiphol.

Na alle controles komen we bij de bagage band waar we de koffers kunnen ophalen maar na lang wachten hebben we maar 1 koffer dus naar een balie en de vermiste koffer daar aan melden.

Nu met de trein naar hoorn en met de taxi rijden we het laatste stukje naar huis.

Zo nu zit het er echt op.Alles uitpakken en opruimen en bij komen van de lange vluchten.

Zondag ochtend krijg ik een telefoontje dat de koffer gevonden is en die middag thuis word bezorgt.

We zijn blij dat de koffer gevonden is zo kunnen we de vakantie toch nog goed afsluiten .

Iedereen bedankt voor het lezen van de reisverslagen en de reacties .

Tot het volgende reisverslag

Groetjes Pieter/Bea