van wentworth falls naar sydney airport

8 oktober 2015 - Sydney, Australië

we waren op tijd wakker en we gingen eerst even ontbijten en toen nog even aan de blog werken. foto's komen er weer bij als we thuis zijn . anders ben ik straks door de mb heen en kunnen we niet meer internetten. want in het huis is geen internet. na alles ingepakt te hebben zijn we op advies van klaas niet te laat weg gegaan wat het kan in sydney er druk zijn op de weg. de rit viel mee want het was niet heel erg druk op de weg. dus we kwamen op tijd aan bij het vliegveld. maar omdat ik met het adres van europcar niet kon zien waar we heen moesten , het adres bestond niet zeiden alle navigatie systemen dus had ik het anders geprobeerd en vond ik iets. dat had ik ingevoerd en we kwamen dus op het vliegveld aan. op de borden stond dat je de auto kon inleveren op de binnenlandse terminal. dat konden we dus vinden en we vonden europcar. maar ik vond het vreemd dat het niet op de buitenlandse terminal kon. nu de sleutel nog inleveren maar het was erg druk bij de balie. we wilden nog wat vragen omdat we een kras hadden gezien, ze hadden een aantekening gemaakt in de stad bij europcar maar dat wilden we wel even navragen. dat was uiteindelijk geluk en toen naar de incheck balie maar we moesten eerst met de bus naar de buitenlandse terminal dat koste weer 12 dollar. toen we daar aan kwamen zag ik daar ook een europcar. shit dacht ik.vind dat het slecht staat aan gegeven op de borden en in de papieren. maar eens over bellen als we weer thuis zijn. maar we zijn er en op tijd dus dat gaat wel goed. na het inchecken en alle controles zijn we nu aan het wachten om aan boord te gaan. zo heb ik nog even snel tijd om de blog nog bij te werken. en nog wat eten want aan boord vindt ik het meestal niks. en nog even de laatste borrel en bea een champie,even de laatste munten op maken. we gaan straks aan boord dus aan iedereen tot later. in Nederland groetjes

1. Corina:
    8 oktober 2015
    helaas voor jullie zit deze mooie reis er alweer op. Maar wel een hele mooie reis om weer op terug te kijken. Nu ik dit schrijf hangen jullie al ergens in de lucht en duurt het nog wel eventjes voordat jullie weer helemaal thuis zijn in Hoorn.
    Het was een leuk vakantieverslag om te lezen en jullie reis te volgen.
  2. Leo:
    8 oktober 2015
    oke jammer de vakantie zit er weer op.
    tot de volgeden jaar ..haaaa
    weer een lang reis naar nederland.
    het was leuk vakantieslag te lezen wat julie heb mee gemaakt.
    goeden reis naar nederland..
  3. Gea, Wiljo en Marten:
    8 oktober 2015
    Hallo, ik heb de verhalen met belangstelling gelezen, en wat een mooie reis is het geweest. Jammer dat het nu weer voorbij is. Het zal wel weer even wennen zijn in Nederland. In ieder geval welkom thuis, en nu zijn we natuurlijk benieuwd naar jullie verhalen. Maar eerst weer even in het dagelijkse ritme zien te komen. We spreken elkaar wel weer binnenkort. Groetjes Wiljo.
  4. Monique:
    8 oktober 2015
    Een hele goede reis terug
    We hebben heerlijk met jullie meegereisd. Jullie kunnen weer terug kijken op een geweldige vakantie

De buurtjes
  5. Reinke Polder:
    9 oktober 2015
    Welkom weer thuis, Bea en Pieter!!!