van hunter valley/rothbury naar wentworth falls

5 oktober 2015 - Wentworth Falls, Australië

de vorige avond hadden we het meeste al weer ingepakt dus hoefden we nu niet veel meer te doen. eerst maar ontbijten en daarna alles in de auto en gedag gezegd en zijn we op weg gegaan naar wentworth falls . we wilden niet weer over de snelweg dus de tomtom zo ingesteld dat hij ons bijna helemaal binnen door zou sturen. we reden door wijn velden en regen woud, we bleken op de putty road te rijden die hier vrij bekent schijnt te zijn , ook bekent van vele bosbranden maar die waren er nu gelukkig niet . wel vele motoren op de weg. onder de motor rijders is het ook een bekende weg ivm de mooi route en de vele bochten. na ongeveer 4 uur rijden komen we aan in wentworth falls . we hebben een zeer mooi rit achter de rug 1 van de mooiste van deze vakantie zoniet de mooiste . nu ons nog melden bij de receptie . en we krijgen te horen dat we een heel huis hebben, dat klink goed. we moeten nog een klein stukje rijden een paar honder meter en dan zijn we er. het huis heeft 3 slaapkamer waar 1 met douche en wc en nog een aparte douche met wc. ruimte genoeg dus. alles uit laden en meteen even boodschappen doen. nog even klaas en tod bellen of ze morgen nog hier heen komen en ze komen dus dat word weer roti maken voor bea derde keer deze vakantie. daarna even douchen eten en borrelen en tv kjken en ook deze dag zit er weer op.

1. Reinke Polder:
    7 oktober 2015
    Klinkt helemaal geweldig jongens
    Wij zitten inmiddels midden in de verhuizing
    Tot volgende week!
    Nog veel plezier