eerste volle dag in wentworth falls

6 oktober 2015 - Wentworth Falls, Australië

weer lekker vroeg wakker. en daarna ontbijten en bea is al begonnen met de voorbereiding voor het eten van vanavond. klaas en tod komen om ongeveer 10.00 aan bij ons huis . na de koffie en glazen water gaan we op weg ,we gaan een toeristische route doen en we willen de three sister zien. dus tod wijst ons de weg in zijn auto na een klein ritje wat zeer leuk is komen we aan bij de three sisters, daar alles goed bekeken van de uitzicht punten gaan we weer  verder. na weer een klein ritje komen we aan bij scenic world waar bea en tod alle drie de dingen gaan doen klaas en ik blijven op onze stoel zitten , ik om dat het mij te hoog is en klaas omdat ze benen nu niet zo goed meer willen , binnenkort weer wel hopen we . bea en tod doen de scenic railway een trein die omhoog en omlaag gaat onder een hoek van 52gr en ze doen de skyway en de cabelway. klaas en ik maar wachten we krijgen er een houten kont van. daarna nog een stukje rijden. we zijn op een hoog punt geweest waar de eerste mens de blue mountian over kwam mt victoria/eddy rock. toen zijn terug gegaan naar ons huis. het was weer een mooie dag die we hebben afgesloten met veel praten en roti. klaas en tod gingen om 19.30 weer naar Sydney .ze deden daar door drukte op de weg 1 1/2 uur over.wij belden nog even naar cowbay omdat er iemand daar jarig was. en toen kwam er ook aan deze dag weer een einde.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade