Dag 4 cow bay

19 september 2015 - Tarzali, Australië

We zijn weer in de lucht na 3 dagen verstoken te zijn van tel/tv/internet er was internet maar helaas niet voor de gasten .Woensdag vertrekken we naar cow bay wederom weer mooi weer onderweg zijn we gestopt bij hartley's crocodile adventures om croco's te zien was heel leuk om dat allemaal te zien en mee te maken . Door naar cow bay daintree rain forest . Op ongeveer een half uur rijden komen we aan bij daintree river daar moeten we over met een ferry daar na volgt een smalle en kronkelige weg waar ik bijna de rechter spiegel verlies maar ging net goed . Aan gekomen bij de b&b alles uit geladen in de kamer en kennis gemaakt met matt de eigenaar en zijn Italiaanse hulp chiara. Een mooi jong ding ziet er strak uit.  En met de andere gasten. Wat rond gelopen op het terrein en vroeg naar bed we waren erg moe omdat we nog steeds niet goed slapen maar het gaat beter . Als het daar donker word en je doet het licht uit dan zie je letterlijk geen hand voor je ogen . Dag 2 in cow bay volgt straks

1. Corina:
    19 september 2015
    dus even lekker ouderwets 3 dagen geen contact met de buiten wereld kunnen hebben. Echt vakantie. Nog krokodillenvlees gegeten of niet. Niet teveel slapen hoor dat kan thuis wel weer.