van cow bay naar tarzali

20 september 2015 - Tarzali, Australië

zaterdag ochtend afscheid genomen van iedereen nog wat tel en mail adressen met mat en Christina en Matthias uit gewisseld. En de spullen in de auto en onderweg naar tarzali via de smalle slingerweg en de ferry alles verliep rustig en we konden zo de ferry op . een tussen stop gemaakt in Mareeba bij coffee works daar kun verschillende soorten koffie /thee en chocolade proeven wat we dus ook gedaan hebben want anders waren we te vroeg in tarzali .  na daar een tijdje te geweest zijn we door gereden naar tarzali onderweg veel groepen wielrenners gezien ze waren bezig voor een goed doel stond er op 1 van de volg auto´s .in atherton een paar boodschappen gedaan .en toen kwamen we aan in tarzali bij canopy treehouses gemeld bij de receptie en daar kregen we te horen dat we een upgrade hadden naar de grootste tree house die ze hebben ,was maar goed ook want wat we zouden krijgen leek meer op een aanleunwoning .was niet helemaal goed geregeld.maar het kwam toch weer goed.na een heel lang verhaal van de meneer daar over het landgoed en wat er allemaal was te zien en de wandel routes en waar het huis stond konden we eindelijk naar ons onder komen. hij praat nogal snel dus de helft waren we al snel weer vergeten . na een kort ritje kwamen we aan bij het huis. jullie hebben onder tussen het filmpje gezien. leuk huisje. na wat eten en de posum voeren.werd het bed tijd .tot het volgende verhaal gr. Ps op deze route en op de route naar mission beach kom je veel bananen en suiker riet plantage tegen en zo ook een trein met suiker riet die de weg over steekt

1. Reinke:
    Klinkt geweldig allemaal!
  2. Wiljo, Gea en Marten:
    20 september 2015
    Het is wel behelpen met dat treehouse. Nauwelijks ruimte voor al je spullen. ;-)
    Geintje. Ziet er fantastisch uit. Zagen onze vakantiehuisjes er maar zo uit!
    Heel veel plezier daar in dat grote treehouse.
  3. Pauline:
    Dag Bea en Pieter,
    Zo te lezen en te zien maken jullie heel wat mee. Nu nog naar de walvissen?
    Fijne vakantie verder!