Cow bay tweede volle dag

19 september 2015 - Tarzali, Australië

De vorige avond ook nog van kook kunsten van de eigenaar mat genoten een aardappel omelet viel niet tegen . De eerste dag ook nog even hoost geweest van de b&b want mat was naar het strand . gasten opvangen en de kamer aan wijzen en koffie en thee geven .een Amerikaans stel zij was geboren in Duitsland en op gegroeid in Nederland dus ze sprak Nederlands en voor studie naar Amerika en daar getrouwd. Zo nu dag 2  Weer een uitgebreid ontbijt en veel gesprekken daarna weer vertrokken naar een beach Kimberly beach en onderweg bij een uitkijk gestopt en daarna weer terug en naar een Discovery centre dat was wel leuk maar viel ook een beetje tegen daarna naar een ijsmakerij en 4 soorten ijs gehadt . Door naar het strand van cow bay. Even kijken . Naar de b&b even uit rusten en douchen want mat had ons uit genodigd voor naar de pub te gaan daar traden wat musicanten op we moesten wel weer over de slinger weg en de ferry maar we hadden gratis over tocht kaarten voor de ferry van mat gehad . Chiara reed met ons mee op de heen weg want mat was al eerder weg gegaan zo wisten we waar we heen moesten . Daar fish en chips gehadt en dat viel niet eens tegen . Veel middelmatige muziek gehoort in een special baretje met golfplaten muren maar het was erg gezellig en apart zo met de lokale bevolking was tot nu toe de leukste avond van de vakantie . Daarna weer terug naar de b&b. Bij de b&b hadden de nieuwe gasten in het huisje naast het hoofdhuis problemen met het rook alarm wat steeds af ging en samen met Matthias ze wat aan de praat gehouden tot mat er was zodat hij het kon oplossen . Zo nu is het bed tijd . Later

1. Leo:
    19 september 2015
    leuk man. geniet er maar van ..
    nog velen mooie weken veel zon..groetjes aan bea..
    leo tanya
  2. Siem en Hennie:
    19 september 2015
    Hoi Pieter en Bea.
    Vanwege de wifi hier heel moelijk om jullie blog in te kunnen laden. Maar ze nu wel gelezen. Ik volg jullie route op de iPad ,en kan ongeveer wel zien hoe jullie omgeving er dan uitziet. Jullie genieten er lekker van ,en ga daar fijn mee door
    PS volgend jaar hebben wij een andere provider hier. Groetjes de 3 Kossies